Тримайся вертикально – споживай выдповыдально

Прес-центр

Вживання пива корисне для кісток і може запобігти розвитку остеопорозу

Американські учені виявили, що в пиві міститься велика кількість харчового кремнію, який, як передбачається, служить основним компонентом при утворенні кісткової тканини. Але дієтологи попереджають, що вживання більш ніж двох умовних одиниць алкоголю на день збільшує ризик перелому кісток. З'являється все більше свідчень корисної дії кремнію на кісткову тканину. Учені з Каліфорнійського університету в Девісі прийшли до висновку, що пиво може бути істотним джерелом цього елементу.

Дослідивши сировину і процеси, що відбуваються при пивоварінні, учені встановили, що велика кількість кремнію міститься у залишках ячменю, а також у шишках хмелю. Також виявилось, що в пиві, виготовленому на основі пшениці, міститься значно менше кремнію, чим у ячмінному пиві.

Як повідомляє ВВС, учені також дійшли висновку, що помірне вживання пива може допомогти в боротьбі з остеопорозом - системним захворюванням скелета, в результаті якого з часом кістки стають більш крихкими. Інші дослідники і дієтологи вважають, що для зміцнення кісткової тканини набагато необхідніші кальцій і вітамін Д, а кремній в тій же кількості можна отримати, вживаючи, наприклад, безалкогольне пиво.

Догори
Copyright © ЗАТ "Оболонь", 2009
www.iv.ua
Пиво треба пити охолодженим при температурі +6…+8°С, щоб зберегти смак